כמה עולה תיק בירקין של הרמס?

כמה עולה תיק בירקין של הרמס?

התיק נחשב להשקעה מצוינת בדיוק כמו נדל"ן, זהב, יהלומים, בולים או יצירת אומנות – ערכו רק עולה עם השנים. כמו בכל תחום שבו הביקוש עולה על ההיצע ועם רשימת ההמתנה לתיקים נמשכת שנתיים, תמיד אפשר למכור אותו ברווח או פשוט להמשיך לאסוף כמו ויקטוריה בקהאם,  שאוסף תיקי הבירקין שלה מוערך ב 1.5 מיליון יורו.

תיקי בירקין של הרמס יד ראשונה וגם יד שניה אפשר למצוא גם באיביי, אבל גם שם המחירים מתחילים מ 20,000 ש"ח.

התיק כמובן הפך לסמל סטטוס –  אבל כמו כל סמל סטטוס יש שווים ויש שווים יותר, איך ידעו כמה את השווה, תלוי איזה בירקין יש לך?הדגם הקטן ו"הזול" ביותר הוא דגם Hermes 25 Birkin (המספר 25 מתייחס לגודל התיק שמידתו 25 ס"מ) תיק ערב קטן שמחירו ההתחלתי היה בסביבות 8000 דולר אבל מחירו עלה עוד לפני שהגיע לחנויות. אבל לא באנו לדבר כאן על תיקים זולים, אז נדלג ישר לרשימה הפותחת.

דגם  Hermes 35 Birkin שמחירו ההתחלתי 18,000 דולר :

תיק הרמס בירקין

Hermes Rose Tyrien Epsom Leather Birkin 35cm נמכר באיביי ב 30,000 דולר – כמו שאתם רואים התיק של הרמס מגיעים עם תעודת לידה

תיק הרמס

דגם HERMES BIRKIN 30 MYKONOS bag CROCODILE palladium – עולה יותר מ 75000 דולר:

תיק הרמס דגם  Hermes Himalayan Crocodile Birkin Bag – התיק הנדיר,  עשוי עור תנין מעור עם אבזם משובץ יהלומים בגודל 10 קראט  על בסיס של זהב לב עולה רק 120,000 דולר.

תיק הרמס בירקין מעור תנין

אבל את השיא שבר דווקא הדגם הזה Hermes Crocodile Birkin with White Gold & Diamond Hardware  ( עם עיטורי  זהב ויהלומים) שנמכר לקונה אנונימי במחיר שערורייתי של 203,150 דולר

תיק בירקין הרמס היקר בעולם

גם אם הצלחתם לגייס כסף, קשה מאוד להשיג את תיקי בירקין. עם רשימת המתנה הנמשכת שנתיים ומחירים שמכפילים את עצמם עוד לפני שהתיקים מגיעים לחנויות, קשה מאוד להשיג את התיק.היום אפשרלהשיג אותו במעט חנויות מותגים שזכו לקבל אותו, במכירות פומביות  באתרי מותגים יד שניה, או באתר איביי, אצל סוחרים המנצלים את חוסר ההיצע ומכפילים את המחירים.

איך מכינים תיק בירקין של הרמס? זה לא עוד וידאו של DIY אלה מלאכת אומן, צפו:

נ.ב – לא לשכוח את המפתחות, שלא תנעלו מחוץ לתיק

 

הרמס מקורי

Check Also

קריסטלים סברובסקי

7 עובדות על הקריסטלים של סברובסקי

אם אתם מבינים בתכשיטים, אתם יודעים שסברובסקי הוא אחד השמות המובילים בשוק התכשיטים. ואולי לא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *